Zij zorgen iedere dag voor uw schone (werk)omgeving!

Jannie ~ Wilma ~ Janny ~ Wilma ~ Derkje ~ Lars ~ Ina ~ Sabine ~ Nicole ~ Tonia ~ Samantha ~ Lastri ~ Heriëtte ~ Jeannette ~ Annie ~ Rick ~ Mariska ~ Yvonne ~ Bianca ~ Romy ~ Petra ~ Yvonne ~ Laaziza ~ Appie ~ Marja ~ Rawand ~ Miranda ~ Harma ~ Gustavina ~ Bobby ~ Karin ~ Gerrie ~ Marjolein ~ Teatske ~ Charlotte ~ Iris ~ Han ~ Melissa ~ Fatma ~ Martin ~ Richard ~ Inge ~ Delia ~ Katy ~ Karen ~ Monique ~ Karyna ~ Kimberlay ~ Dave ~ Hafize ~ Iryna ~ Ayse ~ Marjolein ~ Coco ~ Sarina ~ Stacey ~ Bianca ~ Ubah ~ Yana ~ Mandy ~  Marcel ~ Maria ~ Cora ~ Suganiya ~ Niek ~ Aysel ~ Nelleke ~ Pauline ~ Milan ~ Augusta ~ Luperle ~ Sem ~ Michelle ~ Laura ~ Bianca ~ Danilla ~ Angelique ~ Nick ~ Jaylen ~ Maria ~ Silvia ~ Patria ~ Beatrice ~ Joek ~ Rachel ~ Buse ~ Cinthia ~ Caro ~ Carolien ~ Dennise ~ Daniël ~ Svetlana ~ Yasemin ~ Aurora ~ Melissa ~ Diana ~ Rita ~ Ryanne ~ Billy ~ Celine ~ Peter

Chantal Elzinga

Ambulant objectleidster

“Samen met Daan woon ik in Zutphen. Eén keer in de maand zijn ook zijn kinderen bij ons. Ik hou van films en series kijken en game af en toe met Daan via de pc.
Sinds 6 jaar werk ik bij Carea. Vorig jaar ben ik er even tussenuit geweest, maar merkte dat ik Carea toch wel miste. Bij Carea gaan we heel anders met collega’s en opdrachtgevers om dan ik bij andere banen heb ervaren. Dat vind ik een mooi iets. Daarbij heb ik nu ook een functie waarin ik veel nieuwe dingen leer en dat past goed bij me. Deze mooie kans die ik heb gekregen om me verder binnen dit bedrijf te ontwikkelen heb ik met beide handen aangepakt. Het is hard werken, maar het loont wel en ik doe het graag. Ik ben dus superblij met wat ik nu doe.”

Pascalle Bijker

Ambulant objectleidster

“Mijn naam is Pascalle en ik woon in Enschede. Binnen Carea facilitaire dienstverlening werk ik als ambulant objectleidster en ben ik verantwoordelijk voor meerdere panden in deze regio. Daarnaast ben ik al twee jaar werkzaam als schoonmaakster bij Carea. Ik ben dankbaar voor de kansen die Carea mij heeft geboden en waardeer de prettige werkwijze binnen het bedrijf. De fijne sfeer, de mogelijkheden tot doorgroeien en de leuke collega’s maken Carea voor mij een geweldige werkgever.“

Yvonne van den Bosch

Ambulant objectleidster

“Ik werk inmiddels 6,5 jaar bij Carea met nog veel plezier. Hiervoor heb ik bij een juridisch bedrijf gewerkt. Ik heb enige tijd geleden aangegeven dat ik wat meer wilde doen, naast het werk als interieurverzorgster. Ik ben dan ook erg blij dat ik de kans heb gekregen om een aantal uren als ambulant objectleidster te werken. Ik vind het erg leuk en ik leer veel. Een leuk team om mee samen te werken. Naast mijn werk bij Carea vind ik het leuk om te bakken: taart, cake, koekjes, enz. Dan laat ik het team ook af en toe proeven en meegenieten. Ik vind het een leuk bedrijf waar je wordt gewaardeerd en waar er naar je geluisterd wordt. Erg fijn!

Jan de Jong

Objectleider Aeronamic

“Ik werk nu 10 jaar met veel plezier voor Carea. Het is een niet al te groot bedrijf waar vooral het persoonlijke contact telt en je niet als een nummer behandeld wordt. Ik werk op de locatie van Aeronamic, ook een zeer fijn bedrijf om te werken. Van zowel Frank als hier op de locatie van Jolanda krijg ik het volste vertrouwen om alles goed te runnen. Ik voel mij hier dan ook helemaal op mijn plek. En als je je goed voelt, komt de rest vanzelf J. Als ik even iets niet weet hoef ik maar te mailen naar kantoor en krijg ik antwoord. Dat werkt heel plezierig.”

Joke Vels

Objectleidster Koninklijke Gazelle

“Wat ik leuk vind aan werken bij Carea, is het werken in een heel fijn en gezellig team. De gemakkelijke en duidelijke communicatie met elkaar, zowel met de Carea collega’s als met de klant zelf, zorgen ervoor dat problemen snel oplossingen worden. Ik werkte eerst als schoonmaakmedewerker, en sinds kort als objectleidster. De mogelijkheden tot doorgroeien en ontwikkelen binnen Carea, de begeleiding en de ondersteuning die ik krijg als dat nodig is, zorgen ervoor dat ik vol vertrouwen en met veel plezier mijn werk kan doen.”

Rowan Dikken

Voorman specialistische reiniging / ambulant objectleider

“Samen met mijn verloofde en dochtertje van 4 woon ik in Apeldoorn. Sinds mijn 23e werk ik in de schoonmaak en ben nu bijna 5 jaar in dienst bij Carea. Hier heb ik mezelf goed kunnen ontwikkelen. Zo ben ik sinds dit jaar voorman specialistische reiniging. Ik heb inmiddels veel ervaring met glasbewassing en vloeronderhoud en vind het nog altijd een heerlijk en mooi beroep om uit te voeren. Ik werk graag in teamverband en vind het altijd leuk om iets nieuws te leren. Geen dag is hetzelfde en ik ga altijd voor het beste resultaat. In geval van kritiek reflecteer ik op mezelf, omdat ik daarvan leer. Verder vraag ik ondersteuning waar nodig om tot het gewenste resultaat te komen. Kortom, schoonmaakwerk is echt voor mij weggelegd.”

Sabine Mangré

Teamleider Schoonmaak

“Ik werk inmiddels 12 jaar bij Carea, wat genoeg zegt over hoe fijn ik het hier heb. Ik begon als interieurverzorgster op verschillende panden en ben doorgegroeid naar teamleider schoonmaak. Ik ben verantwoordelijk voor de planning en urenregistratie van onze regio’s en het plaatsen van bestellingen. Daarnaast ondersteun ik de ambulante objectleiders, en geef ik zelf nog leiding aan een kleine regio. Het geeft mij voldoening om alles zo goed mogelijk te regelen voor onze collega’s en opdrachtgevers. Ik heb het enorm naar mijn zin en ben blij met alle doorgroeimogelijkheden die Carea biedt. Ik zit bij Carea helemaal op mijn plek.”

Noreen van Brummen

Carea-manager

“Wat het werken bij Carea voor mij leuk, fijn en interessant maakt is dat in mijn ogen Carea staat voor dicht bij elkaar blijven in denken en doen. We stralen uit dat wij één team zijn met één taak, waar iedereen zich kan en mag laten horen om samen het beste in elkaar naar boven te halen. Het resultaat daarvan is dat wij klanten blij en tevreden maken; we krijgen erg veel vriendelijkheid en positieve feedback van hen. Daar doen we het toch voor!”

Frank Kühlkamp

Algemeen directeur

“Het schoonmaakwerk heeft mij altijd al geboeid (thuis ook hoor😊). Tijdens een middelbareschoolstage bij een schoonmaakbedrijf kwam ik voor het eerst in aanraking met de professionele schoonmaak. Ik wist het meteen: dit zou mijn toekomstige werkveld worden! Na de middelbare school en hbo-studies heb ik achtereenvolgens bij CSU, VSP Schoonmaak en Facilicom gewerkt. Het werken met mensen, het realiseren van schone gebouwen en tevreden opdrachtgevers en collega’s, daar doe ik het voor.
Toen ik de kans kreeg mijn ervaring in te zetten voor mijn eigen bedrijf heb ik deze met beide handen gegrepen. Het maakt me blij dat wij met ons team dagelijks onze opdrachtgevers mogen helpen en dat wij doen wat wij beloven. En dat onze visie, werkwijze en aanpak door onze collega’s en opdrachtgevers worden gewaardeerd. Schoonmaak is mensenwerk. Ik ben dan ook trots op al onze collega’s die dagelijks zorgen voor een schone werkomgeving bij onze opdrachtgevers. Zij maken voor ons bedrijf het verschil.”