Hermien van Rooijen

Hermien van Rooijen

Inspectrice & instructrice

“In 2016 leerde ik Frank en Jaap kennen toen Carea de schoonmaak van het hotel in Delden overnam. Ik was erg verbaasd over hoe ze met personeel omgingen: ze luisterden en lieten zien hoe je met collega’s omgaat. Ze vroegen mij om ambulant objectleidster te worden voor de regio Twente en de Achterhoek. Ik aarzelde maar heb het uiteindelijk toch gedaan. Ik werd hierbij erg heel goed begeleid. Vorig jaar (2020) werd het me allemaal wat te veel en wilde ik stoppen. Wat had ik een geluk: ze boden me een baan aan die op dat moment beter bij me paste; ik werd medewerkster kwaliteitscontrole. En dat terwijl ik bijna met pensioen ga! Ik wil en mag waarschijnlijk nog een jaar langer bij Carea blijven werken. Mijn man Nico (inmiddels ook allang met pensioen) werkt immers ook nog bij Carea. Dus…bij Carea speelt leeftijd geen rol als je nog hogerop wil! Ik werk hier dan ook met heel veel plezier.”

Els Veldhoen

Els Veldhoen

Preventiemedewerker / kwaliteitsmanager / administratie

“Vanaf het moment dat Carea in ons leven kwam, heb ik aan de zijlijn meegelopen. Carea ging ook een steeds grotere rol spelen in mijn leven. En hoewel ik gewoon mijn baan als dokters/apothekersassistente in een plattelandspraktijk had, ben ik in 2018 voor een paar uur in de week gestart als kwaliteitsmanager. Ik vond het erg fijn om nu ‘echt’ een onderdeel van ons bedrijf te zijn! In 2020 werd mij een enorme uitdaging aangeboden die ik na veel wikken en wegen ben aangegaan: manager kwaliteitszorg/administratief medewerker, terwijl ik met geen van beide functies ervaring had… Dit had trouwens wel als consequentie dat ik bij mijn andere werkkring ging stoppen. Spannend, maar tot nu toe heb ik er geen moment spijt van gehad. Het is een leuke uitdaging om een totaal andere functie onder de knie te krijgen. Maar bovenal is het fijn om dit te doen bij een bedrijf waar iedere medewerker even belangrijk is!”

Karin Kühlkamp

Karin Kühlkamp

Financieel directeur

“Wat ik zo mooi vind aan mijn werk? Het familiegevoel en de lieve, dankbare berichtjes en appjes van collega’s. Dat is toch wel het eerste wat in me opkomt. Daar doe ik het voor en daar geniet ik van. Ik vind het prettig alles op financieel en administratief gebied tot in de puntjes te regelen. Ook omdat ik vind dat onze collega’s dat verdienen. Het is die wisselwerking die heel goed voelt. En net zoals wij onze collega’s de kans geven door te groeien en zich verder te ontwikkelen, leer ik zelf ook steeds weer van alles bij. Daar haal ik veel voldoening uit. Ik ga dan ook iedere dag met heel veel plezier naar mijn werk!”