Kijken, denken, doen
Onze medewerkers krijgen van ons goede instructies en begeleiding. En vervolgens het vertrouwen het werk naar eigen inzicht uit te voeren. Ze schatten zelf in welke taken zij wel of niet uitvoeren, uitgaande van het werkprogramma. Dit noemen wij ‘Kijken, denken, doen’. De medewerkers leren kijken door het oog van de opdrachtgever en hiernaar te handelen. Hier hoort ook bij dat ze na het schoonmaken van een ruimte het licht uitdoen en meubels terugzetten op hun plek.
Ons uitgangspunt is dat onze medewerkers betrokken zijn bij ‘hun’ pand en hun werk dus naar beste kunnen doen. Standaard bieden wij hen de opleiding SVS-Basisopleiding Schoonmaken en de Basisopleiding glasbewassing en vloeronderhoud.
Gastvrije medewerkers die met plezier en toewijding hun werk doen
Wij verwachten dat ze gevraagd en ongevraagd met ons meedenken en met initiatieven komen om zaken bij zowel de opdrachtgever als binnen Carea te verbeteren. Dat ze met een gastvrije werkhouding hun werk doen, afspraken nakomen, een stapje extra willen zetten voor ons en voor de opdrachtgever en op een respectvolle wijze duidelijk maken wat ze op hun hart hebben. En dat ze onze kernwaarden onderschrijven en daarnaar handelen.
We zijn er voor elkaar
Daar staat tegenover dat ze in Carea een ongelooflijk leuke zorgzame werkgever krijgen die hen oprechte aandacht geeft. En die hen de kans geeft door te groeien en een opleiding te volgen. Een werkgever die heel dichtbij de medewerkers staat en zelf ook gewoon meewerkt als dat nodig is.